Reiser i reisen i Paris – et metareise

Nok en gang er tekst 3 ferdig, til og med med komma denne gangen. Den handler om en rusletur rundt Jardin des Plantes i Paris. Bøkene lever sitt eget liv i hylla, magnoliaen står i blomst og jeg tar frem Sauternes fra kjøleskapet til en endivsalat med rouquefort – det er er rett og slett vår i teksten!

Teksten  i sin helhet kan du lese  her.



Kategorier:Ukategorisert

Stikkord:, , , ,

3 svar

  1. Imponerende tekst da, Nina. Her er jeg med fra første bokstav til siste punktum. Og salaten smaker. Mmmm

    Liker

  2. Utrolig bra tekst. Du er bare så god. Jeg vil også bli belest, bereist og poetisk.

    Liker

  3. Hei, Nina. Dette er ikke en kommentar til teksten din, men en reminder om at permen din ligger i bilen min. Savner du den, eller? Dessuten vil jeg se om jeg får endret det jæ… bildet som følger med blogginnleggene mine. Jeg skjønner ikke hvorforjeg blir påhengt en elendig grafitti, mens dere andre blir dekorert med de skjønneste ikonografier.

    Liker

Legg igjen en kommentar